Videoopplæring

Lær om nettstedet

Oppdag Amway Online

Last ned brukerveiledninger og essensielle filer

Spørsmål?

Finn svar

Vis mer Vis mindre

.

Utforsk Amway Online

Finn ut hvordan Amway-nettstedet kan hjelpe deg med å drive forretningen enda mer effektivt.

Registrer deg nå

Registrer deg som ABO

Alt du trenger å vite om hvordan du registrerer deg online som Amway forretningseier

Veiled kunder i registreringsprosessen

Gjør deg kjent med den enkle kunderegistreringsprosessen slik at du kan hjelpe potensielle kunder med å registrere seg

Logge inn på det nye nettstedet

Hvordan logge på, hvilke opplysninger skal brukes – og hva du skal gjøre hvis du har glemt dem.

Bestillinger og returer

Oppdag hvordan bestilling av Amway-produkter på nettet gir deg flere valgmuligheter og bedre kontroll enn før.

Vis mer Vis mindre

.

Registrering / pålogging

Hvorfor må jeg ha en Amway ID?
Amway ID vil være den nye måten å koble seg til Amways digitale applikasjoner på, så snart alle applikasjonene er oppdatert. Denne ordningen – ett brukernavn og ett passord til Amways nettsted og alle Amway-apper – vil være mer lettvint og praktisk.
Hva er min Amway ID?
Din Amway ID er ditt nye unike brukernavn til alle Amway-applikasjoner globalt. Det kommer til å erstatte alle brukernavn eller IDer du har brukt tidligere. Din Amway ID er e-postadressen din, så du må bruke en som bare du bruker. Når du skal opprette en Amway ID og et nytt passord, klikker du på "Logg inn" øverst til høyre på hjemmesiden og følger instruksjonene.
Erstatter Amway ID ABO-nummeret mitt?
Din Amway ID erstatter ikke Amway ABO-nummeret ditt. Amway ID er din unike e-postadresse som du skal bruke når du logger inn på Amways systemer. Du vil fortsatt være knyttet til ABO-nummeret ditt.
Må jeg ta vare på påloggings-IDer/brukernavn jeg har brukt tidligere?
Vi er i ferd med å oppdatere nettstedene og forretningsappene våre – og vi ruller ut ny teknologi globalt. Hvis du har internasjonale forretninger, må du i overgangsperioden bruke de gamle påloggingsopplysningene dine for land og apper (f.eks. Kiosk) som ennå ikke har blitt oppdatert. På slutten av utrullingen vil den nye digitale identiteten din, Amway ID, være det eneste brukernavnet du trenger til alle Amway-applikasjoner på nettet, i alle land.
Hvordan registrerer jeg meg som Amway-forretningseier (ABO)?
Gå til hjemmesiden og klikk på «Registrer deg» under "Logg inn"-knappen øverst til høyre. Velg alternativet «Bli Amway-forretningseier» og fyll ut registreringsskjemaet på nettet. Du må signere kontrakten, noe du kan gjøre på nettet med en e-signatur.
Hvordan registrerer jeg meg som kunde?
Det er to måter å registrere seg som kunde på:
1. På hjemmesiden. Klikk på «Registrer deg»-knappen øverst til høyre og klikk deretter på registreringsalternativet "Registrer deg som kunde". Følg deretter den trinnvise prosessen for å fylle ut opplysningene dine og opprette kontoen din.
2. Under betaling. Legg de valgte produktene til i handlekurven og gå til kassen. Du vil bli bedt om å registrere deg som en del av betalingsprosessen.
Hva er en medsøker?
En medsøker er en som driver Amway-forretningen sammen med deg, og som bruker den samme Amway ABO-kontoen til bestillinger. Folk legger ofte til et familiemedlem, en ektefelle eller en partner som medsøker. Du kan legge til en medsøker når du registrerer deg som ABO, eller på et hvilket som helst annet tidspunkt fra «Min konto»-siden. Medsøkeren blir en ABO, og hans eller hennes navn vil bli lagt til i kontrakten.
Hvorfor fungerer ikke påloggingsopplysningene mine?
Fra februar 2018 må du bruke en Amway ID for å logge inn. Dette er e-postadressen din. Gå til hjemmesiden og klikk på «Logg inn»-knappen øverst til høyre. Følg instruksjonene for å opprette en Amway ID og et nytt passord. Deretter kan du logge inn og få tilgang til nettkontoen din.

Min konto

Hvordan logger jeg inn?
For å logge inn på Amways nettsted må du opprette og bruke en Amway ID. Hvis du ikke har en Amway ID, klikker du på «Logg inn» øverst til høyre på hjemmesiden og følger instruksjonene.
Hva gjør jeg hvis jeg ikke husker passordet mitt?
Følg trinnene nedenfor for å opprette et nytt passord.
1. Klikk på "Logg inn" øverst til høyre på hjemmesiden.
2. Klikk på «Trenger du hjelp med påloggingen?»-koblingen.
3. Klikk på "Jeg trenger et nytt passord".
4. Angi din Amway ID (e-postadressen du brukte sist du logget inn). Fullfør CAPTCHA-kontrollen og klikk på «Send».
5. Etter en stund vil en e-post bli sendt til adressen du oppga i skjemaet.
6. Åpne e-posten og klikk på knappen «Tilbakestill passord». Et skjema åpnes på en ny internettside.
7. Angi et nytt passord i boksene og klikk på «Send» for å tilbakestille passordet. Husk: Det nye passordet må ha minst 8 tegn og inneholde én bokstav og ett siffer.
8. Fullført! Nå kan du logge inn med det nye passordet. Vi sender deg en e-post for å bekrefte at endringen var vellykket.
Kan jeg endre adresseopplysningene mine?
Ja, det kan du! Systemet vårt lar deg angi forskjellige adresser for fakturering, post og forsendelse. Hvis du vil redigere disse opplysningene, er det bare å logge inn og velge «Min konto». Klikk deretter på «Min adressebok» for å legge til, endre eller slette informasjon.
Hvordan endrer jeg e-postadressen som er knyttet til Amway ID?
1. Logg inn på kontoen din.
2. Naviger til «Min konto»-siden.
3. Klikk på «Pålogging og sikkerhet».
4. Velg «Oppdater e-postadresse for pålogging».
5. Du vil bli sendt videre til en ny side.
6. Du kan oppdatere e-postadressen din. Bruk en adresse som bare du bruker.

Bestillinger

Hurtigveiledning Hvordan handler du i nettbutikken.

1. Velg søkeområde (Ernæring og velvære, Skjønnhet, Hjemmet eller Personlig pleie), eller gå direkte til søkefunksjonen og skriv inn varens navn eller nummer.
2. Velg varen, og klikk på Legg til i handlekurven.
3. Deretter kan du fortsette med handlingen, til alle ønskede produkter ligger i handlekurven.
4. Så snart du har lagt til alle produktene, klikk på handlekurven din eller Gå til handlekurven.
5. Klikk på Gå til kassen.
6. Angi leveringsadressen din.
7. Velg betalingsmåte.
8. Se igjennom og bekreft bestillingen.
9. Du vil motta en e-post som bekrefter bestillingen.
Kan jeg planlegge og lagre bestillingene mine?
Ja, det kan du! Vi har utviklet «Ønskeliste»-verktøyet for å hjelpe kunder og ABOer med å planlegge og spore bestillinger. Verktøyet lar deg velge og overvåke produkter som du kanskje ønsker å kjøpe. Det gir også beskjed hvis noen av de valgte produktene blir utilgjengelige. Du kan også dele ønskelisten på sosiale medier.
En annen måte du kan gjøre det på, er å beholde produkter i handlekurven. Da kan du rett og slett fortsette der du slapp senere.
Hvordan oppretter jeg en ønskeliste?
Du kan opprette en ønskeliste og legge til produkter på den som følger:
1. Finn produktet og se produktdetaljer.
2. Klikk på "Legg til i ønskeliste"-knappen.
3. Hvis ingen ønskeliste ennå er opprettet, skriv inn et navn for ønskelisten og klikk deretter "Legg til i ønskeliste".
4. Hvis en ønskeliste allerede er opprettet, velg ønskelisten og klikk deretter "Legg til i ønskeliste".
For å se innholdet i en ønskeliste og legge til et produkt i en bestilling:
1. Velg "Mitt kontor", "Bestillingshistorikk", "Mine lister".
2. Velg ønsket ønskeliste som inneholder produktene du vil legge til i bestillingen din.
3. Klikk på "Legg til i Min handlekurv".
Hvor finner jeg fakturaene mine?
Fakturaer følger som vedlegg i e-poster som bekrefter forsendelser. Du kan også laste ned PDF-versjoner av fakturaene fra "Mitt kontor", "Bestillingshistorikk". Klikk på "Min bestillingshistorikk" og velg den bestillingen du ønsker å se faktura på. Klikk på "Detaljer" og "Vis faktura". Husk at «Mitt kontor» er tilgjengelig etter at du har logget inn.
Hvordan returnerer jeg en bestilling?
Det er enkelt å returnere en bestilling.
1. Logg inn på kontoen din og gå til «Mitt kontor».
2. Gå til «Bestillingshistorikk» og klikk på «Min bestillingshistorikk».
3. Finn bestillingen du vil returnere, og klikk på koblingen «Detaljer» ved siden av den.
4. Klikk på «Returner» og følg instruksjonene.
Hvordan kan jeg få en refusjon?
Hvis du ønsker en refusjon, følger du trinnene nedenfor:
1. Logg inn på kontoen din og gå til «Mitt kontor».
2. Gå til «Bestillingshistorikk» og klikk på "Min bestillingshistorikk".
3. Finn bestillingen du vil ha refundert, og klikk på koblingen «Detaljer» ved siden av den.
4. Velg de produktene du ønsker å returnere.
5. Velg foretrukket refusjonstype (her kan du f.eks. velge om du ønsker erstatningsprodukt eller tilbakebetaling).
6. Hvis du velger bankoverføring skal du velge en allerede registrert bankkonto eller legge til en ny.
7. Godkjenn vilkårene for returen.
Jeg er kunde. Kan jeg bestille produkter på nettet?
Ja, du kan bestille våre produkter direkte online. Du må registrere deg for å fullføre en bestilling. Det er to måter å gjøre dette på:
1. På hjemmesiden. Finn koblingen "Registrer deg" i øverste høyre hjørne og klikk på alternativet for å registrere deg som kunde. Følg deretter den trinnvise prosessen for å opprette en konto.
2. Ved kassen. Legg dine valgte produkter i handlekurven og gå til kassen. Du vil bli bedt om å registrere deg som en del av betalingsprosessen. Du kan også bestille produkter offline gjennom din ABO.
Kan jeg spore bestillingen min?
Ja, det kan du. Du finner nærmere informasjon og instruksjoner via lenken nederst på AOL: Amway Online kunnskapsdatabase - Spørsmål? - Bestillinger
Kan jeg fjerne ting fra bestillingen?
Ja, så lenge du ikke har sendt bestillingen, kan du legge til og fjerne varer fra handlekurven.
Kan jeg kansellere en bestillingen?
Hvis bestillingen er verifisert og bekreftet, må du kontakte din lokale kundeserviceavdeling for hjelp.
Hva bør jeg gjøre hvis jeg mottar en feil vare, som en vare jeg ikke har bestilt, eller hvis jeg ikke mottar noe jeg faktisk har bestilt?
Pakken(e) blir delvis plukket automatisk og delvis manuelt på lageret. Dessverre forekommer det feil. Hvis det har skjedd en feil med bestillingen din, ber vi deg ringe din lokale kundeserviceavdeling slik at de kan følge opp på feilen.
Hva skal jeg gjøre hvis jeg mottar en vare eller en bestilling som er ødelagt?
Det kan dessverre skje at produkter og pakker blir ødelagt under transport. For å følge opp dette på riktig måte er det viktig at du husker følgende når du tar opp problemet med din lokale transporttjeneste:
  • Når det er synlige skader på esken, merker du dette på dokumentet eller den elektroniske enheten der du signerer for mottak.
  • Vær oppmerksom på at hvis ingen av varene er skadet, er det veldig synd at den ytre esken er skadet, men et av formålene med en ytre eske er jo å beskytte varene inni esken best mulig.
  • Det er hjelpsomt å ta et tydelig bilde av den ytre emballasjen og legge ved dette når du kommuniserer med din lokale kundeserviceavdeling.
  • Hvis en vare er skadet, må du også legge ved et bilde av innholdet i esken, slik at vi kan se tydelig hvordan innholdet så ut da det ble mottatt. Dette bildet kan også legges ved i e-post til kundeservice.
  • Varsling om feil skal skje så fort som mulig, så vi ber om at feil blir rapportert til din lokale kundeser

Navigering på nettstedet

Jeg finner ikke informasjonen jeg trenger, på siden. Hva skal jeg gjøre?
Du må være logget inn på kontoen din for å se all informasjonen på nettstedet. Hvis du har behov for hjelp til å finne informasjon, bruker du søkefunksjonen øverst på hjemmesiden.
Hvor finner jeg produkttilbud og kampanjer?
Hvis du har logget inn på kontoen din, kan du bruke «Tilbud»-knappen øverst på hjemmesiden for å se de aktuelle tilbudene og kampanjene.
Hvordan kontakter jeg Amways kundeservice?
Du kan kontakte kundeservice på:
E-post: amway_norge@amway.com
Telefon: 23 02 46 29
Du kan også klikke på "Kontakt oss"-knappen nederst på høyre side og fylle ut skjemaet.

Leveringsalternativer og «Hvordan du kan spore pakken din»

Hvor kan jeg motta bestillingen min?
Den kan sendes til en post i butikk eller et posthus nær deg eller en kunde/ABO.
Kan leveringslandet være et annet land enn der produktet blir kjøpt?
Nei, leveringsland må alltid være samme land som der kjøpet ble utført.
Hvor lang tid vil det ta før bestillingen blir levert?
Tjeneste Bestillingstid Leveringstid
Pakke på postkontor/butikk Hele dagen 4–5 arbeidsdager
PS. Bestillingen din vil bli behandlet på vårt lager så snart den er betalt og bekreftet. Husk at når bestillingen din inngår i en gruppebestilling, vil leveringsprosessen først begynne når alle bestillingene er betalt og bekreftet.
Leveringstiden ovenfor må regnes fra det øyeblikket at du har mottatt bekreftelsen på bestillingen.
Når vil jeg kunne spore pakken min?
På grunn av internasjonale leveranser fra Nederland til Norge vil leveransen bare kunne spores etter ankomst i Norge. Dette tar vanligvis 2 arbeidsdager. Etter at leveransen er sendt fra lageret hos oss, vil du imidlertid kunne se på sporingstjenesten at en elektronisk melding er mottatt av BRING.
Hvordan fungerer pakkesporing?
Du kan spore bestillinger/pakker på flere ulike måter.
  1. Du kan se etter sporingsnummer(ene) i bestillingshistorikken din. Ved å klikke på pakkenummeret vil du bli overført direkte til BRINGs hjemmeside. Der finner du den nyeste statusoppdateringen.
  2. Når du mottar bestillingsbekreftelsen pr. e-post vil denne inneholde informasjon om sporing. Her kan du trykke på lenken og komme direkte til Brings hjemmeside.
  3. Du vil bli varslet av BRING via e-post og/eller tekstmelding med statusoppdateringer for pakken(e).
Du kan også laste ned Posten app (Posten & Bring) via Google Play (Android) eller App Store (iOs).
Hvordan er prosessen for hjemlevering?
Hjemlevering er ikke tilgjengelig. Amway tilbyr kun levering til postkontor/butikk. I henhold til din oppgitte adresse vil bestillingen bli sendt til nærmeste postkontor eller post i butikk.
Via BRING kan du bestille hjemlevering, så du får pakken levert hjem. Vær oppmerksom på at dette medfører ekstra kostnader for deg.
Hvordan er prosessen for «Sendt til annen ABO»?
Denne prosessen ligner på den vanlige prosessen for levering, bare at du har valgt en annen mottaker. Du kan velge å opplyse den andre mottakers e-post og mobilnummer, så mottaker mottar statusoppdateringer fra Amway og Bring. Ellers foreslår vi at du videresender den nødvendige sporingsinformasjonen til mottakeren slik at vedkommende kan følge med på leveransen.
Hvordan er prosessen for levering til et hentested?
Levering til postkontor eller post i butikk er tilgjengelig som standard. Basert på din oppgitte leveringsadresse vil bestillingen bli sendt til nærmeste postkontor eller post i butikk, der du kan hente den. Pakken(e) vil bli oppbevart på hentestedet i 14 kalenderdager før de returneres til Amways lager.
Når du drar for å hente pakken(e), kan du bli bedt om legitimasjon som identifiserer personen som er oppgitt på etiketten på pakken(e).

Betalingsmåter

Bankoverføring
Overføringen kan utføres elektronisk eller i postkontor eller bank. Utfør en betaling ved hjelp av bankkontoopplysningene som vises når du legger inn en bestilling (betalingsside), eller i delen med bestillingsopplysningene dine. Bankkontonummer til overføring: 600 50651293
Kredittkort
Betalingen utføres med kredittkort som er registrert på Amway Online. Administrer bank-/kredittkortene du har angitt under min konto - betalingsopplysninger. Amway godtar følgende kredittkort: Visa®, MasterCard® og andre internasjonale bank-/kredittkort.

Returstøtte

Koster det penger å returnere produkter?
Nei, Amway betaler kostnadene for retur, og du får en returetikett som du skal sette på pakken.