Hurtigveiledning Hvordan handler du i nettbutikken.
1. Velg søkeområde (Ernæring og velvære, Skjønnhet, Hjemmet eller Personlig pleie), eller gå direkte til søkefunksjonen og skriv inn varens navn eller nummer.
2. Velg varen, og klikk på Legg til i handlekurven.
3. Deretter kan du fortsette med handlingen, til alle ønskede produkter ligger i handlekurven.
4. Så snart du har lagt til alle produktene, klikk på handlekurven din eller Gå til handlekurven.
5. Klikk på Gå til kassen.
6. Angi leveringsadressen din.
7. Velg betalingsmåte.
8. Se igjennom og bekreft bestillingen.
9. Du vil motta en e-post som bekrefter bestillingen.
Kan jeg planlegge og lagre bestillingene mine?
Ja, det kan du! Vi har utviklet «Ønskeliste»-verktøyet for å hjelpe kunder og ABOer med å planlegge og spore bestillinger. Verktøyet lar deg velge og overvåke produkter som du kanskje ønsker å kjøpe. Det gir også beskjed hvis noen av de valgte produktene blir utilgjengelige. Du kan også dele ønskelisten på sosiale medier.
En annen måte du kan gjøre det på, er å beholde produkter i handlekurven. Da kan du rett og slett fortsette der du slapp senere.
Hvordan oppretter jeg en ønskeliste?
Du kan opprette en ønskeliste og legge til produkter på den som følger:
1. Finn produktet og se produktdetaljer.
2. Klikk på "Legg til i ønskeliste"-knappen.
3. Hvis ingen ønskeliste ennå er opprettet, skriv inn et navn for ønskelisten og klikk deretter "Legg til i ønskeliste".
4. Hvis en ønskeliste allerede er opprettet, velg ønskelisten og klikk deretter "Legg til i ønskeliste".
For å se innholdet i en ønskeliste og legge til et produkt i en bestilling:
1. Velg "Mitt kontor", "Bestillingshistorikk", "Mine lister".
2. Velg ønsket ønskeliste som inneholder produktene du vil legge til i bestillingen din.
3. Klikk på "Legg til i Min handlekurv".
Hvor finner jeg fakturaene mine?
Fakturaer følger som vedlegg i e-poster som bekrefter forsendelser. Du kan også laste ned PDF-versjoner av fakturaene fra "Mitt kontor", "Bestillingshistorikk". Klikk på "Min bestillingshistorikk" og velg den bestillingen du ønsker å se faktura på. Klikk på "Detaljer" og "Vis faktura". Husk at «Mitt kontor» er tilgjengelig etter at du har logget inn.
Hvordan returnerer jeg en bestilling?
Det er enkelt å returnere en bestilling.
1. Logg inn på kontoen din og gå til «Mitt kontor».
2. Gå til «Bestillingshistorikk» og klikk på «Min bestillingshistorikk».
3. Finn bestillingen du vil returnere, og klikk på koblingen «Detaljer» ved siden av den.
4. Klikk på «Returner» og følg instruksjonene.
Hvordan kan jeg få en refusjon?
Hvis du ønsker en refusjon, følger du trinnene nedenfor:
1. Logg inn på kontoen din og gå til «Mitt kontor».
2. Gå til «Bestillingshistorikk» og klikk på "Min bestillingshistorikk".
3. Finn bestillingen du vil ha refundert, og klikk på koblingen «Detaljer» ved siden av den.
4. Velg de produktene du ønsker å returnere.
5. Velg foretrukket refusjonstype (her kan du f.eks. velge om du ønsker erstatningsprodukt eller tilbakebetaling).
6. Hvis du velger bankoverføring skal du velge en allerede registrert bankkonto eller legge til en ny.
7. Godkjenn vilkårene for returen.
Jeg er kunde. Kan jeg bestille produkter på nettet?
Ja, du kan bestille våre produkter direkte online. Du må registrere deg for å fullføre en bestilling. Det er to måter å gjøre dette på:
1. På hjemmesiden. Finn koblingen "Registrer deg" i øverste høyre hjørne og klikk på alternativet for å registrere deg som kunde. Følg deretter den trinnvise prosessen for å opprette en konto.
2. Ved kassen. Legg dine valgte produkter i handlekurven og gå til kassen. Du vil bli bedt om å registrere deg som en del av betalingsprosessen. Du kan også bestille produkter offline gjennom din ABO.
Kan jeg spore bestillingen min?
Ja, det kan du. Du finner nærmere informasjon og instruksjoner via lenken nederst på AOL: Amway Online kunnskapsdatabase - Spørsmål? - Bestillinger
Kan jeg fjerne ting fra bestillingen?
Ja, så lenge du ikke har sendt bestillingen, kan du legge til og fjerne varer fra handlekurven.
Kan jeg kansellere en bestillingen?
Hvis bestillingen er verifisert og bekreftet, må du kontakte din lokale kundeserviceavdeling for hjelp.
Hva bør jeg gjøre hvis jeg mottar en feil vare, som en vare jeg ikke har bestilt, eller hvis jeg ikke mottar noe jeg faktisk har bestilt?
Pakken(e) blir delvis plukket automatisk og delvis manuelt på lageret. Dessverre forekommer det feil. Hvis det har skjedd en feil med bestillingen din, ber vi deg ringe din lokale kundeserviceavdeling slik at de kan følge opp på feilen.
Hva skal jeg gjøre hvis jeg mottar en vare eller en bestilling som er ødelagt?
Det kan dessverre skje at produkter og pakker blir ødelagt under transport. For å følge opp dette på riktig måte er det viktig at du husker følgende når du tar opp problemet med din lokale transporttjeneste:
- Når det er synlige skader på esken, merker du dette på dokumentet eller den elektroniske enheten der du signerer for mottak.
- Vær oppmerksom på at hvis ingen av varene er skadet, er det veldig synd at den ytre esken er skadet, men et av formålene med en ytre eske er jo å beskytte varene inni esken best mulig.
- Det er hjelpsomt å ta et tydelig bilde av den ytre emballasjen og legge ved dette når du kommuniserer med din lokale kundeserviceavdeling.
- Hvis en vare er skadet, må du også legge ved et bilde av innholdet i esken, slik at vi kan se tydelig hvordan innholdet så ut da det ble mottatt. Dette bildet kan også legges ved i e-post til kundeservice.
- Varsling om feil skal skje så fort som mulig, så vi ber om at feil blir rapportert til din lokale kundeser