Amways salgs- og markedsføringsplan

Amways salgs- og markedsføringsplan gjenspeiler fremdeles det opprinnelige forretningskonseptet som ble utviklet av Amway-grunnleggerne Rich DeVos og Jay Van Andel, som ble introdusert første gang i 1959. Det er et kompensasjonssystem som belønner Amway-forretningseiere (ABO) for å dele kunnskap og selge produkter, og for å motivere andre til å gjøre det samme.
Amways salgs- og markedsføringsplan gjenspeiler fremdeles det opprinnelige forretningskonseptet som ble utviklet av Amway-grunnleggerne Rich DeVos og Jay Van Andel, som ble introdusert første gang i 1959. Det er et kompensasjonssystem som belønner Amway-forretningseiere (ABO) for å dele kunnskap og selge produkter, og for å motivere andre til å gjøre det samme.

Veldig viktig å vite!

Inntekten din avgjøres av din egen innsats og ikke av plasseringen din. Det finnes ABOer som har høyere økonomisk gevinst enn sponsorene sine (ABOene som introduserte dem for virksomheten), og den er basert på tiden og innsatsen de legger ned i å utvikle forretningen.

Bonussystemet

Du kan øke salgsvolumet ditt ved å skaffe nye kunder som kjøper produkter, eller ved å oppmuntre dine eksisterende kunder til å kjøpe flere produkter. Ved å sponse nye ABOer, støtte dem og gi dem råd om salg av produkter og forretningsdriften, kan du oppnå enda større suksess og tjene mer i bonus basert på salget til dem i forretningsgruppen din.

FORSTÅ PLANEN
Amway-inntekten din består av en salgsmargin som du selv har fastsatt, samt eventuelle bonuser. La oss ta en titt på hvordan dette regnes ut.
BELØNNINGER FOR HØYERE PRESTASJONER – BONUSER
I tillegg til prestasjonsbonusen på 21 % kan du tjene ekstra månedlige bonuser
Vis mer Vis mindre