Betaling- og leveringsmåter
Du kan bestille Amway-produkter akkurat når du vil! Velg
den mest praktiske betalings- og leveringsmåten.
Du kan bestille Amway-produkter akkurat når du vil! Velg
den mest praktiske betalings- og leveringsmåten.
Betalingsmåter
Bankoverføring
Overføringen kan utføres elektronisk eller i postkontor eller bank. Utfør en betaling ved hjelp av bankkontoopplysningene som vises når du legger inn en bestilling (betalingsside), eller i delen med bestillingsopplysningene dine. Bankkontonummer til overføring: 600 50651293
Bank-/kredittkort
Betalingen utføres med bank-/kredittkort som er registrert på Amway Online. Administrer bank-/kredittkortene du har angitt, i delen “Mine bank-/kredittkort”.
PayPal
PayPal er et nettbetalingssystem som fungerer som et mellomledd mellom en enkeltperson og nettbutikker. Hvis du allerede har en PayPal-konto, kan du fra midten av april bruke denne kontoen når du kjøper Amway-produkter. Hvis du ikke har en PayPal-konto, men ønsker å bruke dette betalingsalternativet, kan du gå til www.paypal.com og opprette din egen personlige PayPal-konto.
Trustly
Trustly tilbyr bankbetaling og overføring av penger på en sikker, enkel og rask måte mellom forbrukere og e-handelstilbydere. Betaling eller overføring med Trustly skjer omgående. Det er alltid gratis å bruke Trustly, og det kreves ikke at du som bruker registrerer deg.
Del Opp
Velg Del Opp ved kassen, og fyll ut den enkle engangsregistreringen.
• Den første gangen du velger å handle med Del Opp, vil du bli bedt om å søke om en Klarna-konto. Klarna vil deretter gjennomføre en kredittvurdering. Hvis du blir godkjent, vil Klarna deretter opprette en konto for deg.
• Hvis du allerede har en Klarna-konto, vil beløpet for alle kjøp du gjør med Del Opp-løsningen, bli lagt til din samlede saldo, forutsatt at det nye kjøpet ikke tar deg over din tilgjengelige kredittgrense.
Klarna vil fortelle deg når din månedlige kontooversikt er klar og det er på tide å betale. Finn ut mer om Delbetaling her : https://www.klarna.com/no/bedrift/products/slice-it/
Betal Senere
Klarna Betal Senere: en enkel og trygg løsning – uten registrering.
Muligheten til å kjøpe nå og betale senere gjør handelen raskere og enklere: Du trenger ikke å fylle ut lange skjemaer med personlig informasjon eller kortnumre på nettet. Med Klarna Betal Senere kan du betale for ordren din 14 dager etter at den er sendt.
Leveringsmåter
Levering
Angi hjemmeadresse og ekstra adresser under "Mine adresser". Du kan velge dette når du legger inn bestillingen. Vær oppmerksom på at ordren leveres til nærmeste hentested, f.eks. post-i-butikk.
Engangsadresse
Angi leveringsadresse når du legger inn bestillingen.
Send til en annen ABO
Bestillingen leveres til den utpekte ABOens standardadresse.
Leveringsgebyrer
Avhengig av bestillingsverdi vil du måtte betale som oppgitt nedenfor:
Tjeneste | Terskel | Leveringsgebyr |
Pakke på postkontor/butikk | opptil kr 900 | kr 100 |
Pakke på postkontor/butikk | over kr 900 | kr 55 |
Ofte Stilte Spørsmål
Pakke på postkontor/butikk Hele dagen 4–5 arbeidsdager
PS. Bestillingen din vil bli behandlet på vårt lager så snart den er betalt og bekreftet. Husk at når bestillingen din inngår i en gruppebestilling, vil leveringsprosessen først begynne når alle bestillingene er betalt og bekreftet.
Leveringstiden ovenfor må regnes fra det øyeblikket at du har mottatt bekreftelsen på bestillingen.
- Du kan se etter sporingsnummer(ene) i bestillingshistorikken din. Ved å klikke på pakkenummeret vil du bli overført direkte til BRINGs hjemmeside. Der finner du den nyeste statusoppdateringen.
- Når du mottar bestillingsbekreftelsen pr. e-post vil denne inneholde informasjon om sporing. Her kan du trykke på lenken og komme direkte til Brings hjemmeside.
- Du vil bli varslet av BRING via e-post og/eller tekstmelding med statusoppdateringer for pakken(e).
Via BRING kan du bestille hjemlevering, så du får pakken levert hjem. Vær oppmerksom på at dette medfører ekstra kostnader for deg.
This option is only designed for Single Orders as Group Consolidated Orders (GCOs) are shipped to one address. It is a consideration for ABOs, however, that breaking GCOs down into Single Orders instead may incur additional delivery costs.
1. Select “Ship To Customer” delivery option at Amway Online
2. Select one of your customers from the list
3. The delivery address will already be populated but can be changed/updated
4. Goods will be delivered to the address you desire without an invoice in the box
5. An invoice will be delivered to the registered email address of the distributor
Når du drar for å hente pakken(e), kan du bli bedt om legitimasjon som identifiserer personen som er oppgitt på etiketten på pakken(e).
- Når det er synlige skader på esken, merker du dette på dokumentet eller den elektroniske enheten der du signerer for mottak.
- Vær oppmerksom på at hvis ingen av varene er skadet, er det veldig synd at den ytre esken er skadet, men et av formålene med en ytre eske er jo å beskytte varene inni esken best mulig.
- Det er hjelpsomt å ta et tydelig bilde av den ytre emballasjen og legge ved dette når du kommuniserer med din lokale kundeserviceavdeling.
- Hvis en vare er skadet, må du også legge ved et bilde av innholdet i esken, slik at vi kan se tydelig hvordan innholdet så ut da det ble mottatt. Dette bildet kan også legges ved i e-post til kundeservice.
- Varsling om feil skal skje så fort som mulig, så vi ber om at feil blir rapportert til din lokale kundeser
- Logg inn på kontoen din og gå til Mitt kontor.
- Gå til Min bestillingshistorikk via Bestillingshistorik.
- Finn bestillingen du vil returnere, og klikk på koblingen Bestillingsopplysninger ved siden av den.
- Klikk på Returner, og følg instruksjonene.
I denne prosessen kan du forvente refusjonen etter 5 og 8 arbeidsdager.
Merk: Returer som mottas og behandles før den 26. hver måned, vil bli inkludert i bonusoversikten for gjeldende måned. Etter det vil justeringen først komme i påfølgende måned.