Videoopplæring

Lær om nettstedet

Oppdag Amway Online

Last ned presentasjonene

Spørsmål?

Finn svar

Vis mer Vis mindre

Utforsk Amway Online

Finn ut hvordan Amway-nettstedet kan hjelpe deg med å drive forretningen enda mer effektivt.

Registrer deg nå

.

Registrer deg som Amway-forretningseier

Registrer deg som Amway-forretningseier

Vi viser deg vei gjennom registreringsprosessen trinn for trinn.

Registrer deg som kunde

Registrer deg som kunde

Lær om kunderegistreringsprosessen og begynn å handle på nettet!

Trenger du hjelp til å logge deg på Amways nye nettsted?

Trenger du hjelp til å logge deg på Amways nye nettsted?

Hvis du brukte Amways gamle nettsted, viser denne videoen hvordan du får tilgang til det oppdaterte nettstedet og oppretter ny Amway ConnectID

.

Vigtige Filer

Forretningsstøtte

Last ned
dokument | 877 KB
Forretningsstøtte

Last ned
dokument | 2 MB
Forretningsstøtte

Last ned
dokument | 508 KB

Registrering / pålogging

Hvorfor må jeg ha en Amway ConnectID?

Amway ConnectID vil være den nye måten å koble seg til Amways digitale applikasjoner på, så snart alle applikasjonene er oppdatert. Denne ordningen – ett brukernavn og ett passord til Amway Online og alle Amway-apper – vil være mer lettvint og praktisk.

Hva er min Amway ConnectID?

Din Amway ConnectID er ditt nye unike brukernavn til alle Amway-applikasjoner globalt. Det kommer til å erstatte alle brukernavn eller IDer du har brukt tidligere. Din Amway ConnectID er e-postadressen din, så du må bruke en som bare du bruker. Når du skal opprette en Amway ConnectID og et nytt passord, klikker du på påloggingssymbolet øverst til høyre på hjemmesiden og følger instruksjonene.

Erstatter Amway ConnectID ABO-nummeret mitt?

Nei, det gjør den ikke. Det er ganske enkelt din nye digitale identitet. Du vil fortsatt være knyttet til ABO-nummeret ditt.

Må jeg ta vare på påloggings-IDer/brukernavn jeg har brukt tidligere?

Vi er i ferd med å oppdatere nettstedene og forretningsappene våre – og vi ruller ut ny teknologi globalt. Hvis du har internasjonale forretninger, må du i overgangsperioden bruke de gamle påloggingsopplysningene dine for land og apper (f.eks. Kiosk) som ennå ikke har blitt oppdatert. På slutten av utrullingen vil den nye digitale identiteten din, Amway ConnectID, være det eneste brukernavnet du trenger til alle Amway-applikasjoner på nettet, i alle land.

Hvordan registrerer jeg meg som Amway-forretningseier (ABO)?

Gå til hjemmesiden og klikk på «Registrer deg» under "Logg inn"-knappen øverst til høyre. Velg alternativet «Bli Amway-forretningseier» og fyll ut registreringsskjemaet på nettet. Du må signere kontrakten, noe du kan gjøre på nettet med en e-signatur.

Hvordan registrerer jeg meg som kunde?

Det er to måter å registrere seg som kunde på:
1. På hjemmesiden. Finn «Registrer deg» under "Logg inn"-knappen øverst til høyre og klikk på registreringsalternativet. Følg deretter den trinnvise prosessen for å opprette kontoen din.
2. Under betaling. Legg de valgte produktene til i handlekurven og gå til kassen. Du vil bli bedt om å registrere deg som en del av betalingsprosessen.

Hva er en medsøker?

En medsøker er en som driver Amway-forretningen sammen med deg, og som bruker den samme nettkontoen til bestillinger. Folk legger ofte til et familiemedlem, en ektefelle eller en partner som medsøker. Du kan legge til en medsøker når du registrerer deg som ABO, eller på et hvilket som helst annet tidspunkt fra «Min konto»-siden. Medsøkeren blir en ABO, og hans eller hennes navn vil bli lagt til i kontrakten.

Hvorfor fungerer ikke påloggingsopplysningene mine?

Fra februar 2018 må du bruke en Amway ConnectID for å logge inn. Dette er e-postadressen din. Gå til hjemmesiden og klikk på «Logg inn»-knappen øverst til høyre. Følg instruksjonene for å opprette en Amway ConnectID og et nytt passord. Deretter kan du logge inn og få tilgang til nettkontoen din.

Min konto

Hvordan vet jeg om en ny kunde har registrert seg? Hvor kan jeg spore registreringsstatus?

Når en ny kunde registrerer seg i forretningsgruppen din, mottar du en e-post med bekreftelse og et varsel på Amway Online. I tillegg kan du spore statusen for alle nye kunderegistreringer på Amway Online ved å gå til «Mitt kontor» og velge «Mine kunder».

Hvordan vet jeg om kundene mine har lagt inn en bestilling på nettet, eller om de trenger hjelp til dette?

Når en kunde legger inn en bestilling på nettet, mottar du en e-post med bekreftelse og et varsel på Amway Online. Denne informasjonen er også tilgjengelig gjennom «Mitt kontor». Velg «Mine kunder» og klikk deg gjennom til «Kundenes bestillinger».
Alternativt kan en kunde be deg legge inn en bestilling på hans eller hennes vegne. I så tilfelle mottar du et varsel om en innkommende bestilling på Amway Online, sammen med en e-post.

Hvordan vet jeg om en kunde ønsker å returnere et produkt? Hvordan kan jeg bidra i prosessen?

Returprosessen for kundene er den samme som for ABOer. Du vil bli informert på e-post hvis en kunde bestemmer seg for å returnere et produkt. Denne informasjonen er også tilgjengelig på «Mine kunder»-siden på nettet, hvor du kan se kundenes returer. Ta kontakt med kunden for å bekrefte at vedkommende vet hva han eller hun skal gjøre. På den måten bidrar du også til at han eller hun får en positiv opplevelse. Hvis kunden oppgir noen grunner til returen, kan det komme til nytte i fremtiden.

Hvor finner jeg en liste over alle kundene mine?

Du finner en komplett liste over kundene dine på Amway Online. Logg inn på kontoen, naviger til «Mitt kontor» og velg enten «Mine kunder» eller «LOS-kart».

Bestillinger

Kan jeg planlegge og lagre bestillingene mine?

Ja, det kan du! Vi har utviklet «Ønskeliste»-verktøyet for å hjelpe kunder og ABOer med å planlegge og spore bestillinger. Verktøyet lar deg velge og overvåke produkter som du kanskje ønsker å kjøpe. Det gir også beskjed hvis noen av de valgte produktene blir utilgjengelige. Du kan også dele ønskelisten på sosiale medier.
En annen måte du kan gjøre det på, er å beholde produkter i handlekurven. Da kan du rett og slett fortsette der du slapp senere.

Jeg er kunde. Kan jeg bestille produkter på nettet?

Ja, du kan bestille produktene våre på nettet. Du må registrere deg for å fullføre en bestilling. Det er to måter å gjøre dette på:
1. På hjemmesiden. Finn «Registrer»-koblingen øverst til høyre og klikk på registreringsalternativet for kunder. Følg deretter den trinnvise prosessen for å opprette en konto.
2. Under betaling. Legg de valgte produktene til i handlekurven og gå til kassen. Du vil bli bedt om å registrere deg som en del av betalingsprosessen. Du kan også bestille produkter gjennom ABOen din.

Jeg er en kunde. Kan jeg bestille uten å registrere meg?

Du kan begynne å bestille uten å være registrert. Legg de valgte produktene til i handlekurven og gå til kassen. Du vil bli bedt om å registrere deg som en del av betalingsprosessen. Hvis du vil handle på nettet hos oss, må du registrere deg. Som registrert bruker kan du følge med på bestillingshistorikken din, spore leveringer og mye mer.

Hvor finner jeg fakturaene mine?

Fakturaer følger som vedlegg i e-poster som bekrefter forsendelser. Du kan også laste ned PDF-versjoner av fakturaene fra «Betalingsopplysninger», som du har tilgang til via «Mitt kontor». Husk at «Mitt kontor» er tilgjengelig etter at du har logget inn.

Hvordan returnerer jeg en bestilling?

Det er enkelt å returnere en bestilling.
1. Logg inn på kontoen din og gå til «Mitt kontor».
2. Gå til «Bestillingshistorikk»-siden via «Mine bestillinger».
3. Finn bestillingen du vil returnere, og klikk på koblingen «Bestillingsopplysninger» ved siden av den.
4. Klikk på «Returner vare» og følg instruksjonene.

Hvordan kan jeg få en refusjon?

Hvis du ønsker en refusjon, følger du trinnene nedenfor:
1. Logg inn på kontoen din og gå til «Mitt kontor».
2. Gå til «Bestillingshistorikk»-siden.
3. Finn bestillingen du vil ha refundert, og klikk på koblingen «Bestillingsopplysninger» ved siden av den.
4. Klikk på «Returner vare» og følg instruksjonene.

Navigering på nettstedet

Jeg finner ikke informasjonen jeg trenger, på siden. Hva skal jeg gjøre?

Du må være logget inn på kontoen din for å se all informasjonen på nettstedet. Hvis du har behov for hjelp til å finne informasjon, bruker du søkefunksjonen øverst på hjemmesiden.

Hvor finner jeg produkttilbud og kampanjer?

Hvis du har logget inn på kontoen din, kan du bruke «Beste tilbud»-knappen øverst på hjemmesiden for å se de aktuelle tilbudene og kampanjene.

Hvordan kontakter jeg kundeservice?

Du kan kontakte kundeservice på:
E-post: amway_norge@amway.com
Telefon: 23 02 46 29