Betaling- og leveringsmåter

Du kan bestille Amway-produkter akkurat når du vil! Velg
den mest praktiske betalings- og leveringsmåten.

Du kan bestille Amway-produkter akkurat når du vil! Velg
den mest praktiske betalings- og leveringsmåten.

Betalingsmåter

Bankoverføring

Overføringen kan utføres elektronisk eller i postkontor eller bank. Utfør en betaling ved hjelp av bankkontoopplysningene som vises når du legger inn en bestilling (betalingsside), eller i delen med bestillingsopplysningene dine. Bankkontonummer til overføring: 600 50651293

Bank-/kredittkort

Betalingen utføres med bank-/kredittkort som er registrert på Amway Online. Administrer bank-/kredittkortene du har angitt, i delen “Mine bank-/kredittkort”.

PayPal

PayPal er et nettbetalingssystem som fungerer som et mellomledd mellom en enkeltperson og nettbutikker. Hvis du allerede har en PayPal-konto, kan du fra midten av april bruke denne kontoen når du kjøper Amway-produkter. Hvis du ikke har en PayPal-konto, men ønsker å bruke dette betalingsalternativet, kan du gå til www.paypal.com og opprette din egen personlige PayPal-konto.


Leveringsmåter

Levering

Angi hjemmeadresse og ekstra adresser under "Mine adresser". Du kan velge dette når du legger inn bestillingen. Vær oppmerksom på at ordren leveres til nærmeste hentested, f.eks. post-i-butikk.

Engangsadresse

Angi leveringsadresse når du legger inn bestillingen.

Send til en annen ABO

Bestillingen leveres til den utpekte ABOens standardadresse.


Leveringsgebyrer

Avhengig av bestillingsverdi vil du måtte betale som oppgitt nedenfor:

Tjeneste Terskel Leveringsgebyr
Pakke på postkontor/butikk opptil kr 900 kr 100
Pakke på postkontor/butikk over kr 900 kr 55


Ofte Stilte Spørsmål

Hurtigveiledning «Hvordan handler du i nettbutikken"

1. Velg søkeområde (Ernæring og velvære, Skjønnhet, Hjemmet eller Personlig pleie), eller gå direkte til søkefunksjonen og skriv inn varens navn eller nummer.
2. Velg varen, og klikk på "Legg til i handlekurven".
3. Deretter kan du fortsette med handlingen, til alle ønskede produkter ligger i handlekurven.
4. Så snart du har lagt til alle produktene, klikk på handlekurven din eller "Gå til handlekurven".
5. Klikk på "Gå til kassen".
6. Angi leveringsadressen din.
7. Velg betalingsmåte.
8. Se igjennom og bekreft bestillingen.
9. Du vil motta en e-post som bekrefter bestillingen.

Hvor kan jeg motta bestillingen min?

Den kan sendes til en post i butikk eller et posthus nær deg eller en kunde/ABO.

Kan leveringslandet være et annet land enn der produktet blir kjøpt?

Nei, leveringsland må alltid være samme land som der kjøpet ble utført.

Hvor lang tid vil det ta før bestillingen blir levert?

Tjeneste Bestillingstid Leveringstid
Pakke på postkontor/butikk Hele dagen 4–5 arbeidsdager
PS. Bestillingen din vil bli behandlet på vårt lager så snart den er betalt og bekreftet. Husk at når bestillingen din inngår i en gruppebestilling, vil leveringsprosessen først begynne når alle bestillingene er betalt og bekreftet.
Leveringstiden ovenfor må regnes fra det øyeblikket at du har mottatt bekreftelsen på bestillingen.

Når vil jeg kunne spore pakken min?

På grunn av internasjonale leveranser fra Nederland til Norge vil leveransen bare kunne spores etter ankomst i Norge. Dette tar vanligvis 2 arbeidsdager. Etter at leveransen er sendt fra lageret hos oss, vil du imidlertid kunne se på sporingstjenesten at en elektronisk melding er mottatt av BRING.

Hvordan fungerer pakkesporing?

Du kan spore bestillinger/pakker på flere ulike måter.
For det første kan du se etter sporingsnummeret/-numrene i oversikten over bestillingshistorikken din. Ved å klikke på pakkenummeret vil du bli overført direkte til BRINGs hjemmeside. Der finner du den nyeste statusoppdateringen.
For det andre får du sporingen i din ordrebekreftelse. Her kan du trykke på lenken og komme direkte til Brings hjemmeside.
For det tredje vil du bli varslet av BRING via e-post og/eller tekstmelding med statusoppdateringer for pakken(e).

Hvordan er prosessen for hjemlevering?

Hjemlevering er ikke tilgjengelig. Amway tilbyr kun levering til postkontor/butikk. I henhold til din oppgitte adresse vil bestillingen bli sendt til nærmeste postkontor eller post i butikk.
Via BRING kan du bestille hjemlevering, så du får pakken levert hjem. Vær oppmerksom på at dette medfører ekstra kostnader for deg.

Hvordan er prosessen for «Sendt til annen ABO»?

Denne prosessen ligner på den vanlige prosessen for levering, bare at du har valgt en annen mottaker. Du kan velge å opplyse den andre mottakers e-post og mobilnummer, så mottaker mottar statusoppdateringer fra Amway og Bring. Ellers foreslår vi at du videresender den nødvendige sporingsinformasjonen til mottakeren slik at vedkommende kan følge med på leveransen.

Hvordan er prosessen for levering til et hentested?

Levering til postkontor eller post i butikk er tilgjengelig som standard. Basert på din oppgitte leveringsadresse vil bestillingen bli sendt til nærmeste postkontor eller post i butikk, der du kan hente den. Pakken(e) vil bli oppbevart på hentestedet i 14 kalenderdager før de returneres til Amways lager.
Når du drar for å hente pakken(e), kan du bli bedt om legitimasjon som identifiserer personen som er oppgitt på etiketten på pakken(e).

Kan jeg spore bestillingen min?

Ja, det kan du. Du finner nærmere informasjon og instruksjoner via lenken nederst på AOL: Amway Online kunnskapsdatabase - Spørsmål? - Bestillinger

Kan jeg fjerne ting fra bestillingen?

Ja, så lenge du ikke har sendt bestillingen, kan du legge til og fjerne varer fra handlekurven.

Kan jeg kansellere en bestillingen?

Hvis bestillingen er verifisert og bekreftet, må du kontakte din lokale kundeserviceavdeling for hjelp.

Hva bør jeg gjøre hvis jeg mottar en feil vare, som en vare jeg ikke har bestilt, eller hvis jeg ikke mottar noe jeg faktisk har bestilt?

Pakken(e) blir delvis plukket automatisk og delvis manuelt på lageret. Dessverre forekommer det feil. Hvis det har skjedd en feil med bestillingen din, ber vi deg ringe din lokale kundeserviceavdeling slik at de kan følge opp på feilen.

Hva skal jeg gjøre hvis jeg mottar en vare eller en bestilling som er ødelagt?

Det kan dessverre skje at produkter og pakker blir ødelagt under transport. For å følge opp dette på riktig måte er det viktig at du husker følgende når du tar opp problemet med din lokale transporttjeneste:
- Når det er synlige skader på esken, merker du dette på dokumentet eller den elektroniske enheten der du signerer for mottak.
- Vær oppmerksom på at hvis ingen av varene er skadet, er det veldig synd at den ytre esken er skadet, men et av formålene med en ytre eske er jo å beskytte varene inni esken best mulig.
- Det er hjelpsomt å ta et tydelig bilde av den ytre emballasjen og legge ved dette når du kommuniserer med din lokale kundeserviceavdeling.
- Hvis en vare er skadet, må du også legge ved et bilde av innholdet i esken, slik at vi kan se tydelig hvordan innholdet så ut da det ble mottatt. Dette bildet kan også legges ved i e-post til kundeservice.
- Varsling om feil skal skje så fort som mulig, så vi ber om at feil blir rapportert til din lokale kundeser

Bankoverføring

Overføringen kan utføres elektronisk eller i postkontor eller bank. Utfør en betaling ved hjelp av bankkontoopplysningene som vises når du legger inn en bestilling (betalingsside), eller i delen med bestillingsopplysningene dine. Bankkontonummer til overføring: 600 50651293

Kredittkort

Betalingen utføres med kredittkort som er registrert på Amway Online. Administrer bank-/kredittkortene du har angitt under min konto - betalingsopplysninger. Amway godtar følgende kredittkort: Visa®, MasterCard® og andre internasjonale bank-/kredittkort.

Koster det penger å returnere produkter?

Nei, Amway betaler kostnadene for retur, og du får en returetikett som du skal sette på pakken.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Det er enkelt å returnere en bestilling.
1. Logg inn på kontoen din og gå til «Mitt kontor».
2. Gå til «Min bestillingshistorikk» via «Bestillingshistorik».
3. Finn bestillingen du vil returnere, og klikk på koblingen «Bestillingsopplysninger» ved siden av den.
4. Klikk på «Returner», og følg instruksjonene.

Hvor finner jeg kvitteringen/fakturaen?

Fakturaer følger som vedlegg i e-poster som bekrefter forsendelser. Du kan også laste ned PDF-versjoner av fakturaene fra «Min bestillingshistorikk», som ligger under «Mitt kontor». Husk at «Mitt kontor» er kun tilgjengelig etter at du har logget inn.

Hva skjer hvis jeg etterpå finner ut at jeg vil beholde varen?

Hvis du har påbegynt returprosessen og bestemmer deg for at du vil beholde varen, ringer du til ditt lokale kundeservice, slik at de kan kansellere returen.

Når mottar jeg refusjonen for returnerte varer?

Når du har mottatt fraktetiketten og sendt varene retur, vil det ta omtrent 2–3 arbeidsdager før den ankommer BRINGs sorteringsanlegg. Alle returer fra Norge samles her, og deretter vil dokumentasjonen din bli sendt til lageret vårt i Nederland for videre behandling.
I denne prosessen kan du forvente refusjonen etter 5 og 8 arbeidsdager.

Merk: Returer som mottas og behandles før den 26. hver måned, vil bli inkludert i bonusoversikten for gjeldende måned. Etter det vil justeringen først komme i påfølgende måned.