Amway er opptatt av å tilby førsteklasses betalingssikkerhet for å eliminere svindel og beskytte informasjonen deres mot uautorisert bruk.

I tråd med Amways digitale strategi og beste praksis som er basert på betalingskortindustriens sikkerhetsstandarder, vil Amway ikke lenger behandle noen skjema som inneholder betalingskortinformasjon, som kortnummer, utløpsdato og CCV-nummer. Vennligst informer gruppen din om at de må registrere betalingskortene sine direkte på Amway Online-kontoen sin. Alle andre prosesser som tilbys av kundeservice, vil forbli de samme.

Denne endringen vil tre i kraft umiddelbart.

Hva vil bli endret?

Amway har i lang tid godtatt kortregistreringsforespørsler, bestillingsskjema, registreringsskjema og fornyelsesskjema som er sendt via faks og e-post. Disse forespørslene og skjemaene inneholdt betalingskortinformasjon. Denne praksisen er utdatert og en usikker metode for overføring av betalingskortinformasjon. Det er i samtlige ABOers og kunders interesse at den blir endret. Derfor, og med øyeblikkelig virkning, vil Amway ikke lenger godta noen skjema som inneholder informasjon om kortinnehaver. Hvis vi mottar slik informasjon, vil den øyeblikkelig bli makulert eller slettet fra systemene våre. Forespørselen vil ikke bli behandlet, og den som sendte forespørselen, vil få beskjed.

Denne endringen er nødvendig for å beskytte personlig informasjon, og den vil ikke forårsake forretningsforstyrrelser. Takk for støtten!