Amway automatisk bestilling

En eksklusiv tjeneste for deg og dine kunder

En eksklusiv tjeneste for deg og dine kunder

Kan du ikke leve uten den daglige dosen med utvalgte Nutriway™-produkter? Nå kan du motta favorittene dine regelmessig uten å ha bryet med gjentatte manuelle bestillinger.

Amway automatisk gjenbestilling er en gratistjeneste* som utelukkende er tilgjengelig for registrerte kunder. Dette er en unik sjanse til å få de av favorittene dine blant Nutriway-produktene som er inkludert i tjenesten, levert til deg – akkurat når du trenger dem.

ATTRAKTIVE BESPARELSER

Spar 5 % på hver forsendelse av den automatiske gjenbestillingen, helt fra starten av.

FLERE FORDELER

  • Opprett en automatisk gjenbestilling én gang og få mer tid til andre oppgaver
  • Fleksibelt valg av en hvilken som helst forsendelsesdato mellom den 1. og 25. i måneden
  • Ingen skjulte gebyrer*, kan endres og avbrytes når som helst

*med unntak av vanlige leveringsgebyrer/porto

VELG MELLOM DISSE PRODUKTENE

Hvilke Nutriway-produkter kan du få tilsendt gjennom Amway automatisk gjenbestilling? Utforsk utvalget av Nutriway-vitaminer og kosttilskudd omfattet av tjenesten – alle holder høy kvalitet og er svært effektive. Gir deg en daglig dose med vitaminer, en sunn livsstil og et styrket immunforsvar.

OSS

Hvordan oppretter jeg en automatisk bestilling?

Det er kjempeenkelt å opprette en automatisk bestilling.
Du må være registrert kunde for å bruke Amway automatisk bestilling. Først må du logge deg på Amway-kontoen din. Du finner skjemaet for automatisk bestilling i bestillingshistorikken din.

  • Trinn 1:     Finn favorittene dine på listen over produkter som er tilgjengelige gjennom denne tjenesten, og legg dem til i den automatiske bestillingen. Merk: Ikke alle produkter er tilgjengelige gjennom denne tjenesten!  
  • Trinn 2:     Opprett din personlige leveringsplan. Velg start- og forsendelsessdatoen som fungerer best for deg. Velg en hvilken som helst forsendelsesdato mellom den 1. og 25. i måneden. Du kan også velge forsendelseshyppighet.
  • Trinn 3:     Velg leveringsmetode. Du kan velge å få levert til nærmeste hentested.
  • Trinn 4:     Velg betalingsmåte. Velg kredittkortet ditt. Merk: Kortet ditt blir belastet samme dag som bestillingen gjennomføres i systemet.
  • Trinn 5:     Bekreft bestillingen og send inn skjemaet for automatisk bestilling. Fullført! Nå kan du se frem til å få tilsendt favorittproduktene dine på datoen du har valgt.

Når avsluttes den automatiske bestillingen og kan jeg stoppe den tidligere?

Amway automatisk bestilling har ikke noen forhåndsinnstilt sluttdato. Du kan imidlertid når som helst foreta endringer eller deaktivere tjenesten midlertidig eller på permanent basis. Du logger ganske enkelt inn på kontoen din og går til bestillingsinformasjonen eller siden for automatiske bestillinger, og endrer innstillingene for den automatiske bestillingen.

Hvordan endrer jeg bestillingen min?

Du kan endre automatiske bestillinger når som helst. Du logger ganske enkelt på kontoen din og går til siden for automatisk bestilling. Der velger du bestillingen du vil endre og klikker på alternativet «rediger» ved siden av tidsplanen, adressen eller betalingsinformasjonen. Kunder kan også endre produktlisten.

Hvordan endrer jeg leveringsadressen for en Amway automatisk bestilling?

Gå til Amway-profilen din. Du kan endre leveringsadressen i Mine adresser under Min konto. Vær oppmerksom på at denne adressen ikke automatisk tilordnes til automatiske bestillinger. Når du har lagt til den nye adressen i profilen din, må du i tillegg velge adressen på siden for oppretting av automatiske bestillinger.

Kan jeg sende et produkt fra en automatisk bestilling i retur?

Ja, du kan sende produkter i retur gjennom standard returprosess.

Hvor ofte kan jeg motta produkter?

Du kan velge mellom månedlig, hver andre måned og hver tredje måned.

Hvorfor er kun Nutriway™-produkter tilgjengelige gjennom denne tjenesten?

Nutriway-produktene som er tilgjengelige gjennom denne tjenesten, tas daglig, og det er derfor logisk å få disse tilsendt gjennom Amway automatisk bestilling. Det er også lett å forutse når du trenger nytt forråd.  I fremtiden inkluderer vi kanskje flere populære produkter som egner seg for regelmessig levering.

Hvem kan jeg kontakte hvis jeg har flere spørsmål om Amway automatisk bestilling?

Du kan sende en e-post til amway_norge@amway.com

Hva skjer hvis et av produktene på bestillingen min ikke er tilgjengelig på forsendelsesdatoen?

Når du oppretter en automatisk bestilling, kan du velge om bestillingen skal sendes ut selv om noen av produktene som er inkludert, ikke er tilgjengelige.
Hvis du ikke har valgt dette alternativet og minst ett av produktene er utilgjengelig, gjennomføres ikke bestillingen og den automatiske bestillingen deaktiveres. Du kan aktivere den automatiske bestillingen på nytt når som helst.
Hvis du vil vite når produktet er tilbake på lager, kan du melde deg på varslingsfunksjonen på produktsiden, og deretter reaktivere den automatiske bestillingen, med en ny forsendelsesdato hvis du ønsker det.

Hvis et av produktene i den automatiske bestillingen min er med i en kampanje, mottar jeg kampanjefordelen?

Ja, du mottar alle kampanjefordeler fra kampanjer som er aktive når bestillingen din behandles og som omfatter produkter som er med i bestillingen.