Amway automatisk bestilling
En eksklusiv tjeneste for deg og dine kunder
En eksklusiv tjeneste for deg og dine kunder
Kan du ikke leve uten den daglige dosen med utvalgte -produkter? Nå kan du motta favorittene dine regelmessig uten å ha bryet med gjentatte manuelle bestillinger.
Amways funksjon for automatiske gjenbestillinger er en RASK, FLEKSIBEL og PRAKTISK måte å kjøpe produkter på måned etter måned, uten å måtte tenke på å bestille på nytt. Den beste måten å aldri gå tom for Amway-produktene du liker best på.
RASKT
Enkelt å konfigurere på null komma niks
FLEKSIBELT
Opprett og oppdater Amways funksjon for automatiske gjenbestillinger etter eget ønske
PRAKTISK
Produktforsendelser du kan stille klokka etter
ATTRAKTIVE BESPARELSER
Spar 5 % på hver forsendelse av den automatiske gjenbestillingen, helt fra starten av.
FLERE FORDELER
- Opprett en automatisk gjenbestilling én gang og få mer tid til andre oppgaver
- Fleksibelt valg av en hvilken som helst forsendelsesdato mellom den 1. og 25. i måneden
- Ingen skjulte gebyrer*, kan endres og avbrytes når som helst
*med unntak av vanlige leveringsgebyrer/porto
VELG MELLOM DISSE PRODUKTENE
Amway-teamet har undersøkt våre mest populære og regelmessige kjøp og inkludert over 40 av dem i funksjonen for automatisk gjenbestilling. Ikke gå tom for produktene du liker best. Legg dem til i en automatisk gjenbestilling, så kan du være sikker på at du alltid har det du trenger. Registrer, og len deg tilbake!
OSS
Hvordan oppretter jeg en automatisk bestilling?
Det er kjempeenkelt å opprette en automatisk bestilling.
Du må være registrert kunde for å bruke Amway automatisk bestilling. Først må du logge deg på Amway-kontoen din. Du finner skjemaet for automatisk bestilling i bestillingshistorikken din.
- Trinn 1: Finn favorittene dine på listen over produkter som er tilgjengelige gjennom denne tjenesten, og legg dem til i den automatiske bestillingen. Merk: Ikke alle produkter er tilgjengelige gjennom denne tjenesten!
- Trinn 2: Opprett din personlige leveringsplan. Velg start- og forsendelsessdatoen som fungerer best for deg. Velg en hvilken som helst forsendelsesdato mellom den 1. og 25. i måneden. Du kan også velge forsendelseshyppighet.
- Trinn 3: Velg leveringsmetode. Du kan velge å få levert til nærmeste hentested.
- Trinn 4: Velg betalingsmåte. Velg kredittkortet ditt. Merk: Kortet ditt blir belastet samme dag som bestillingen gjennomføres i systemet.
- Trinn 5: Bekreft bestillingen og send inn skjemaet for automatisk bestilling. Fullført! Nå kan du se frem til å få tilsendt favorittproduktene dine på datoen du har valgt.
Når avsluttes den automatiske bestillingen og kan jeg stoppe den tidligere?
Amway automatisk bestilling har ikke noen forhåndsinnstilt sluttdato. Du kan imidlertid når som helst foreta endringer eller deaktivere tjenesten midlertidig eller på permanent basis. Du logger ganske enkelt inn på kontoen din og går til bestillingsinformasjonen eller siden for automatiske bestillinger, og endrer innstillingene for den automatiske bestillingen.
Hvordan endrer jeg bestillingen min når jeg allerede har registret en automatisk gjenbestilling?
Du kan endre automatiske gjenbestillinger når som helst. Du logger ganske enkelt på kontoen din og går til siden for automatisk gjenbestilling. Der velger du bestillingen du vil endre og klikker på alternativet «rediger» ved siden av tidsplanen, adressen eller betalingsinformasjonen. Registrerte kunder kan også endre produktlisten.
Hvordan endrer jeg leveringsadressen for en Amway automatisk bestilling?
Gå til Amway-profilen din. Du kan endre leveringsadressen i Mine adresser under Min konto. Vær oppmerksom på at denne adressen ikke automatisk tilordnes til automatiske bestillinger. Når du har lagt til den nye adressen i profilen din, må du i tillegg velge adressen på siden for oppretting av automatiske bestillinger.
Kan jeg sende et produkt fra en automatisk bestilling i retur?
Ja, du kan sende produkter i retur gjennom standard returprosess.
Hvor ofte kan jeg motta produkter?
Du kan velge mellom månedlig, hver andre måned og hver tredje måned.
Hvem kan jeg kontakte hvis jeg har flere spørsmål om Amway automatisk bestilling?
Du kan sende en e-post til amway_norge@amway.com
Hva skjer hvis et av produktene på bestillingen min ikke er tilgjengelig på forsendelsesdatoen?
Når du oppretter en automatisk bestilling, kan du velge om bestillingen skal sendes ut selv om noen av produktene som er inkludert, ikke er tilgjengelige.
Hvis du ikke har valgt dette alternativet og minst ett av produktene er utilgjengelig, gjennomføres ikke bestillingen og den automatiske bestillingen deaktiveres. Du kan aktivere den automatiske bestillingen på nytt når som helst.
Hvis du vil vite når produktet er tilbake på lager, kan du melde deg på varslingsfunksjonen på produktsiden, og deretter reaktivere den automatiske bestillingen, med en ny forsendelsesdato hvis du ønsker det.
Hvis et av produktene i den automatiske gjenbestillingen min er med i en kampanje, mottar jeg kampanjefordelen?
Ja, alle tilbud som gjelder på det tidspunktet en automatisk gjenbestilling utstedes, tas i bruk automatisk. Med mindre det er nevnt spesifikt at kampanjen gjelder enkelte kanaler.