image/png;;;foundation_2.png

Forretningsmuligheten

Beviset på suksessen ligger i det faktum at i dag, mer enn 50 år etter Amway ble grunnlagt, har nettverket vokst til over tre millioner Amway-forretningseiere i hele verden, og selskapet har aldri vært sterkere.

  • image/jpeg;;;photo - 3.2.jpgForhold
  • image/jpeg;;;2.jpgMedborgerskap
  • image/jpeg;;;3.jpgForretningsmulighet
  • image/jpeg;;;4.jpgVaremerkefamilie

Forhold

image/jpeg;;;www_1.jpg

Forhold

Amway er bygget på konseptet rundt forhold, og begynner med partnerskapet mellom våre grunnleggere. Forholdene som eksisterer mellom grunnleggerfamiliene, ansatte og forretningseiere er kjernen i virksomheten. Sterke og pålitelige forhold er også nøkkelelementet i Amways forretningsmodell.

Vår kundeservice er basert på personlige samtaler, og med inngående kunnskap om produkter og en fornemmelse for hva kundene trenger, tar våre forretningseiere alltid hånd om hver person individuelt, enten det dreier seg om produkter eller oppstart av en Amway-forretning.

Medborgerskap

image/jpeg;;;www_7.jpg

Medborgerskap

Vi erkjenner hvert enkelt individs verdi. På denne måten tar Amway over samfunnsansvar. Vi tror på vårt ansvar om å være gode medborgere i de samfunnene hvor vi bor og arbeider. Våre ansatte og forretningspartnere rundt om i verden er aktivt forpliktet til dette, og hjelper med å gjøre en forskjell.

AMWAYs "ONE BY ONE™"-kampanje for barn ble igangsatt i 2003 og har siden den gang  ved hjelp av USD 225 millioner i donasjoner og 3,1 millioner frivillige arbeidstimer hjulpet over 11 millioner barn. I Europa har Amway vært en partner med UNICEF siden 2001. Amways ansatte og distributører har hjulpet med å skaffe til veie 6 millioner euro for å støtte UNICEF-prosjekter. Amway er også en stor bidragsyter til nødhjelp etter naturkatastrofer som i Haiti (2010) og Japan (2011)

Forretningsmulighet

image/png;;;Opportunity.png

Forretningsmulighet

Amway er en forkjemper for frihet og næringsfrihet. Forretningsmuligheten Amway gir alle muligheten til å bygge opp sin egen uavhengige yrkestilværelse, og til å lykkes basert på egne individuelle ambisjoner. Amway støtter sine forretningseiere gjennom et rettferdig kompensasjonssystem og med produktlinjer av svært høy kvalitet.

Amway Academy tilbyr e-learning, web-presentasjoner og personlige kurs. I 2010 delte Amway Academy ut mer enn 3 000 sertifikater i Europa.

Klikk her for å registrere din Amway-forretning! 

Varemerkefamilie

image/jpeg;;;logos-xs-nutriway.jpg

Varemerkefamilie

Ernæring, skjønnhet og produkter til hjemmet utgjør vår portefølje av kvalitetsprodukter. Varemerker som NUTRIWAY™, ARTISTRY™, beautycycle™ eller AMWAY HOME™ bidrar til det personlige velværet og glede for forbrukere, og er varemerkene som ABOer bygger deres forretninger på.

For mer informasjon om våre varemerker, klikk her.